ACI VOS DEIXE UN ENLLAÇ ON PODEU POSAR EN PRÀCTICA ELS VOSTRES CONEIXEMENTS SOBRE ESPANYA
ELS NOSTRES POWERS POINTS
Maquines de casa from lelescd
LES MÀQUINES
Les màquines simples
En aquesta pàgina web podreu relacionar les màquines amb la seua utilitat.
Les màquines compostes
El moviment dels engranatges.
En aquest vídeo podem vore el moviment de diferents tipus i tamanys dels engranatges d'un rellotge.Màquines simples i compostes.
A aquest enllaç podreu realitzar activitats de classificació de màquines simples i compostes.
http://www3.gobiernodecanarias.org/medusa/contenidosdigitales/progra
Parts de la bicicleta.
A aquesta pàgina web, repassareu els coneixements sobre les parts d'una biocicleta i les màquines simples que la composen.
Utilitzem les màquines
La ferramenta intrusa
Ací podreu buscar una ferramenta que mai utilitzaria un profesionalhttp://cajondesastre.juegos.free.fr/Ejercicios/vocabulario/profesiones_5/profesional.htm
Les màquines i els aparells que ens envolten
Activitat interactiva d'identificació dels electrodomèstics d'una casa.OBSERVEM L'ORATGE , REGISTREM LES DADES I CONFECCIONEM GRÀFIQUES
que ofereix dades en temps real i durant les 24 hores del dia de les variables meteorològiques, permet la consulta de les prediccions, satèl•lits, radars de precipitació, alertes etc.
L' estació permet als alumnes recopilar les dades, treballar amb elles de manera matemàtica, comprendre millor el seu medi ambient més immediat i les repercussions del clima en la vida de les persones.La web està enfocada per a l' aprenentatge d' aquesta ciència, tant per a majors com per a menuts, amb un disseny senzill i didàctic i espais on poder fer preguntes i anar construint materials educatius.
A aquest fragment d'aquest documental de la BBC s'explica i s'analitza quins factors donen lloc a la gran diversitat de climes que podem trobar a la Terra
http://es.tiching.com/link/21240
METEOSAT. L'ORATGE A ESPANYA
Pàgina on podem trobar les imatges últimes del Meteosat, prediccions (per a nou dies), mapes de l'oratge per a Espanya...
http://es.tiching.com/link/10871
EL TEMPS ATMOSFÈRIC
Ací vos deixe un enllaç per poder practicar les coses que a classe estem treballant al voltant d'aquest tema.http://es.tiching.com/link/84422
SATÈL.LIT EUMESAT EN ESPANYA
Podeu visitar aquesta adreça i trobareu unes boniques imatges de l'evolució meteorològica d'Espanya vista des del satèl.lit Eumesat
http://es.tiching.com/link/70589
ESTACIÓ METEOROLÒGICA
Pàgina web que ens explica com funciona una estació meteorològica i instruments que s'utilitzen per estudiar l'oratge
http://centros3.pntic.mec.es/cp.la.canal/clima/estacion.htm
ELS SÍMBOLS METEOROLÒLICS
Pàgina web on es descriuen els diferents símbols meteorològics.
http://es.tiching.com/link/80359
ELS SÍMBOLS METEOROLÒLICS
Pàgina web on es descriuen els diferents símbols meteorològics.
http://es.tiching.com/link/80359
SOBRE VOLANT LA TERRA DE NIT
MÀQUINES I EINES
Els alumnes de 3r A han treballat al geni Leonardo Da Vinci.
MAPA CONCEPTUAL
Què sabem dels pobles? I de les ciutats? Què volem saber? Els nostres alumnes elaboren un mapa conceptual per aprendre més del nostre entorn.
PLANTEM LLAVORS
A classe Carme ens ha portat un experiment que ha fet a casa i hem decidit fer-ho nosaltres també.
Ha resultat molt fàcil de fer i molt entretingut.
Ara ens resta esperar i vore com va creixent la nostra planteta.
La planta de Carme ja té arrels i tija. Està molt bonica.
Si voleu vore com ho hem fet podeu clicar ací.
ARE BONES ALWAYS HARD?
Hem fet un experiment molt curiós a la classe , hem comprovat que els ossos no sempre són durs.
L'experiment l'hem fet en anglés amb l'ajuda de Mª José.
Si voleu vore el procés clique ací.
Què està passant a l'illa de "El Hierro"
Estem preocupats pel fenòmen natural que està produint-se a les Illes Canàries.
- A classe hem arreplegat molta informació després de comentar-la hem confeccionat un llibre amb totes les dades.
- També hem confeccionat els nostres volcans i hem descobert com podem fer-los erupcionar.
A la classe ,utilitzant la brúixola, hem seguit unes instruccions que Mª Dolores anava dient hem descobert quina orientació tenen les parets de la classe. Les finestres miren al sud, la pissarra està penjada a l'oest, la porta de la classe està a la paret nord i el racò dels sentiments es troba a l'est.
Ara ja sabem per què, per la vesprada hi ha molt de Sol a la classe, és perquè està orientada al sud.
Hem observat com són les brúixoles que tenim a la classe.
Al pati hem utilitzat la brúixola, seguint les indicacions de Mª Dolores ens desplaçavem d'un lloc a un altre.
Al matí hem eixit de la classe i hem anat al pati per observar el Sol. Hem vist per on eixia i al llarg del dia hem observat la trajectòria del Sol pel cel.
A la classe hem fet un rellotge humà
Hem necessitat:
* Un retolador per marcar a terra.
* Un dia de sol.
* Un rellotge.
* La llibreta per anotar els resultats.
* Una cinta mètrica.
Hem seguit el següent procés:
* Eixírem a les 9:00, a les 11:00 i ales 15:00
* Triàrem un racó de l'escola on tocava el Sol.
* Laura es va quedar quieta i mentre Mª Dolores li dibuixà un cercle al voltant dels peus, i va dibuixar sobre un paper continu que deixarem a terra, l'ombra que projectava en cada moment.
* A continuació mesuràrem l'ombra i anotàrem el resultat en una taula.
Totes aquestes activitats ens van servir per orientar-nos i aprendre altres maneres d'orientar-nos en cas de no tindre brúixola.